La FAE organitza les Jornades Tècniques de Tardor 2020-21

Com cada tardor, la Comissió Tècnica de la FAE organitza les Jornades Tècniques de Tardor, en aquesta edició en format telemàtic degut a la pandèmia del COVID19. Les jornades van començar ahir dimecres i s’allargaran fins el dissabte 19 de desembre, amb una sèrie de conferències, sessions de reglamentació i precisions per poder desenvolupar una temporada de competicions a Andorra de la millor manera possible en totes les modalitats.

Llegeix més...

Gutiérrez assoleix una millor cursa però es queda fora del top30 en una carrera molt ajustada

Després de la primera cita de Copa del Món d’eslàlom de dissabte, avui diumenge arribava a Levi la segona prova. Mireia Gutiérrez ha aconseguit fer millor temps que el dia anterior, amb 57.01 (57.22 ahir), però no ha estat suficient per entrar en el top30, en una cita amb cronos molt ajustats.

Llegeix més...

Gutiérrez, a 0.74 d’entrar al top 30 a la primera Copa del Món d’eslàlom

Mireia Gutiérrez ha debutat avui en la present temporada a la Copa del Món d’eslàlom, i ho ha fet aquest matí a Levi (Finlàndia). L’esquiadora andorrana ha marcat un crono de 57.22 que l’ha deixat a 0.74 de la classificació per a la segona mànega i en la 42ª plaça.

Llegeix més...

Mimi, davant de la doble cita de la Copa del Món: “M’agradaria marcar punts d’entrada”

Mireia Gutiérrez torna demà a la competició i ho farà a la Copa del Món d’eslàlom de Levi (Finlàndia). Serà en una doble cita, dissabte i diumenge. “M’agradaria marcar punts”, ha manifestat l’esquiadora el dia previ a la competició.

Llegeix més...

Verdú i Esteve tornen a la competició demà a Arosa amb un gegant FIS

Joan Verdú i Àxel Esteve han hagut d’esperar uns dies més per competir, després de l’anul·lació de la cita de Zinal, però demà tornen a un portilló de sortida. Serà a Arosa, amb un gegant FIS. Els dos ho faran després de superar les seves respectives lesions, en un procés de recuperació llarg però ben treballat en què s’ha apostat per una tornada progressiva en ambdós casos. 

Llegeix més...

Imminent inici de temporada en esquí alpí: primeres curses

 

Davant de l’imminent inici de la temporada en esquí alpí, a continuació informem de les dates definitives(*) del calendari més pròxim de competició. 

Llegeix més...

Doble estada de Maeva Estevez a Cervinia i canvis en el calendari d’SBX

 

Maeva Estevez continua amb la preparació d’una temporada que cada vegada és més a prop, però que pateix també alguns canvis en el calendari inicialment previst. Estevez ha estat quatre dies entrenant a l’estació italiana de Cervinia, on tornarà d’aquí a uns dies per completar altres deu dies de neu.

Llegeix més...

Els equips nacionals continuen la preparació a Suècia

Durant les últimes setmanes, els equips nacionals d’esquí alpí han estat a Suècia per continuar amb la preparació abans de l’imminent inici de la temporada de competició.

Llegeix més...

L’equip de fons espera l’inici de les competicions després d’una bona pretemporada

Avui s’ha presentat oficialment l’equip d’esquí de fons de la Federació Andorrana d’Esquí, que comptarà novament amb Irineu Esteve i Carola Vila. Amb objectius diferents, els dos esperen l’inici de les competicions amb moltes il·lusions i amb certa incertesa per la pandèmia mundial, després d’una pretemporada molt bona en què han pogut esquiar i entrenar en bones condicions. 

Llegeix més...

Santi López, Delegat Tècnic de la WC masculina de Val d'Isère

La Federació Internacional d’Esquí (FIS) ha assignat a Santi López la missió de Delegat Tècnic (DT) de la Copa del Món d’esquí alpí masculina de Val d’Isère (França) en les disciplines de descens (DH) i de súper gegant (SG). Durant els dies 12 i 13 de desembre, el tècnic andorrà representarà oficialment a la FIS, assistirà al director de la Copa del Món, Markus Waldner, supervisarà el desenvolupament de la competició i vetllarà pel compliment dels reglaments internacionals de les proves.

Llegeix més...