Vargas debuta a la Copa d’Europa de supergegant de Zinal amb una 61ª plaça

 

Avui era el dia del debut de l’equip de velocitat masculina, i ho era a la prova de supergegant de la Copa d’Europa de Zinal (Suïssa). Matías Vargas ha estat 61è a la cursa.

Llegeix més...

Esteve, 5è, i Vila, 15ª a la Copa d’Europa de Goms

 

Era el cap de setmana de retorn a la competició per a la disciplina d’esquí de fons amb Irineu Esteve, Carola Vila i el júnior Quim Grioche. Tornava la temporada de curses amb la Copa d’Europa de Ulrichen-Goms, a Suïssa, on Esteve ha assolit la 5ª posició i Vila la 15ª.

Llegeix més...

La FAE i els clubs es reuneixen amb el Govern per demanar poder entrenar a pistes

 

La Federació Andorrana d’Esquí ha sol·licitat al Govern d’Andorra la possibilitat de poder entrenar a les pistes d’esquí del país, tot i la incerta obertura de les estacions d’esquí. Així ho ha explicat el president de la FAE, Josep Pintat, en una reunió amb la ministra de Cultura i Esports, Sílvia Riva, i el secretari d’Estat d’Esports, Justo Ruiz. Durant la trobada Pintat ha entregat una carta, signada també pels màxims mandataris dels clubs del Principat, on es demana que “sempre que les condicions de neu ho permetin, la possibilitat que els nostres equips tant nacionals, com EEBE (U16 i U14) i grups U12 i U10 puguin iniciar els entrenaments d’esquí com previst”, els quals habitualment s’inicien just després del pont de la Puríssima a Andorra.

Llegeix més...

Rius i Cornella, entre els 30 a l’eslàlom FIS de Pfelders

Avui ha entrat en competició l’equip masculí de tècnica, amb Àlex Rius, Xavier Cornella i Bartumeu Gabriel. Ha estat a l’estació italiana de Pfelders, a un eslàlom FIS. Rius i Cornella han aconseguit la 22ª i la 30ª posició en una jornada en què la neu ha caigut amb molta força durant la segona mànega, tot i que sí s’ha pogut completar la carrera.

Llegeix més...

L’equip de fons torna a la competició a la Copa d’Europa de Goms

 

Cap de setmana de retorn a la competició per a la disciplina d’esquí de fons. Irineu Esteve, Carola Vila i el júnior Quim Grioche prendran part de la Copa d’Europa de Ulrichen-Goms, a Suïssa. 

Llegeix més...

Marin i Estevez tanquen deu dies de preparació a Cervinia 

 

Tot i que el calendari de competicions d’SBX durant el mes de desembre està suspès completament per part de la FIS, l’equip de boardercross de la FAE continua entrenant per quan pugui començar una temporada que ja és atípica per aquestes circumstàncies. En aquesta ocasió, Lluís Marín i Maeva Estevez han tancat una estada de preparació de deu dies a Cervinia (Itàlia), juntament amb l’equip de Copa del Món de França.

Llegeix més...

Verdú marca punts a la segona prova de la Copa d’Europa de gegant de Gurgl on acaba 19è

 

Joan Verdú i Àxel Esteve han disputat avui la segona de les cites de la Copa d’Europa de gegant de Gurgl (Àustria). Verdú ha finalitzat 19è i ha entrat en la zona de punts, en el que és un dels seus millors resultats en Copa d’Europa. Esteve no ha pogut completar la primera mànega.

Llegeix més...

Verdú i Esteve, demà a la Copa d’Europa de gegant d’Àustria

Primer es va anul·lar Zinal, després Arosa, però sembla que per fi el debut de Joan Verdú i Àxel Esteve és aquí. Serà demà a Gurgl (Àustria) a la Copa d’Europa de gegant, amb dos dies de competició (2 i 3 de desembre).

Llegeix més...

Verdú i Esteve, out a la primera prova de la Copa d’Europa de gegant a Gurgl

Joan Verdú i Àxel Esteve han debutat avui a la Copa d’Europa de gegant de Gurgl (Àustria). Els dos han quedat fora de cursa a la primera mànega.

Llegeix més...

Els equips de la FAE completen el volum de treball a Suècia

L’equip de tècnica masculí de la FAE ja és a casa des d’ahir a la nit, quan van arribar de la doble estada a Suècia, primer a Kabdalis i després a Gallivare. Han estat setmanes d’entrenaments amb neu, amb condicions primer més complicades per les altes temperatures, però que han anat millorant per completar un volum de treball adequat.

Llegeix més...